Yra ryšio sutrikimas.
Patikrinkite interneto ryšį.
“Miele” programėlė:
patikrinkite ryšį ir jį dar kartą įjunkite, pvz., prietaiso būseną sekdami “Miele” programėlėje.
Kad būtų rodoma prisijungimo būsena, atlikite šiuos veiksmus:
atidarykite “Miele” programėlę.
Ties “Prietaisai” pasirinkite norimą prietaisą.
Jeigu nėra ryšio, apie tai bus rodoma.
WLAN ryšio stiprumas:
Užtikrinkite pakankamą WLAN ryšio stiprumą, pvz., “Miele” programėlėje naudodami “FoodView”.
Norėdami įjungti naują kepamo maisto produkto atpažinimą, atidarykite ir uždarykite orkaitės dureles.
Jeigu atpažinimas vis dar negalimas, patikrinkite, ar jūsų orkaitei nėra paruoštų programinės įrangos arba modulio naujinių:
meniu eikite į “Nustatymai”.
Įdiekite visus pasiekiamus naujinius.
“Miele” programėlėje patikrinkite, ar pasiekiami modulio naujiniai.
Įdiekite visus pasiekiamus modulio naujinius.
Patikrinkite, ar rodoma ELP ID reikšmė yra didesnė, ar yra lygi 05165 V5432, o XKM ID reikšmė yra didesnė, ar lygi 36097. “Smart Food ID” palaikomas nuo šių versijų.