“Miele” “Cloud-Service” laikinai nepasiekiamas arba yra ryšio klaida.
Pasirinkite mygtuką Bandyti dar kartą (jeigu reikia, keletą kartų).
Klaidos pranešimas uždaromas, o “Miele” programėlė bando iš naujo užregistruoti “Miele” buitinį prietaisą. Jei “Miele” “Cloud-Service” ir toliau informuoja apie klaidą, klaidos pranešimas atveriamas dar kartą.
Jeigu Bandyti iš naujo nepadeda, pasirinkite Procesą nutraukti ir procesą vėliau paleiskite dar kartą.
Jei buitinis prietaisas jau yra užregistruotas arba prijungtas prie vietinio belaidžio tinklo, pasirinkite mygtuką Tęsti vėliau.
Procesas užbaigiamas.
Jei “Miele” buitinis prietaisas rodomas prietaisų apžvalgoje, buitinį prietaisą prijunkite tiesiai iš prietaisų apžvalgos.