Pagalba dėl jūsų

Programėlė

Programėlė

Klaidos kodas 1.3.14 Serverio klaida

Pridedant naują “Miele” buitinį prietaisą, rodomas Klaidos kodas 1.3.14 ir nuoroda Bandykite iš naujo. Jeigu problema išlieka, procesą nutraukite ir bandykite dar kartą vėliau.

“Miele” “Cloud-Service” laikinai nepasiekiamas arba yra ryšio klaida.

Pasirinkite mygtuką Bandyti dar kartą (jeigu reikia, keletą kartų).

Klaidos pranešimas uždaromas, o “Miele” programėlė bando iš naujo užregistruoti “Miele” buitinį prietaisą. Jei “Miele” “Cloud-Service” ir toliau informuoja apie klaidą, klaidos pranešimas atveriamas dar kartą.

Jeigu Bandyti iš naujo nepadeda, pasirinkite Procesą nutraukti ir procesą vėliau paleiskite dar kartą.

Jei buitinis prietaisas jau yra užregistruotas arba prijungtas prie vietinio belaidžio tinklo, pasirinkite mygtuką Tęsti vėliau.

Procesas užbaigiamas.

Jei “Miele” buitinis prietaisas rodomas prietaisų apžvalgoje, buitinį prietaisą prijunkite tiesiai iš prietaisų apžvalgos.

Buitinis prietaisas jau yra susietas su kita naudotojo paskyra.

Turėkite omenyje, kad “Miele” buitinių prietaisų negalima susieti su skirtingomis naudotojo paskyromis.

Pasirinkite Procesą nutraukti.

Atsijunkite nuo “Miele” programėlės.

Naudokite teisingą naudotojo paskyrą ir prisijunkite iš naujo.

Patikrinkite, ar “Miele” buitinis prietaisas rodomas prietaisų apžvalgoje. Jei buitinis prietaisas nėra rodomas prietaisų apžvalgoje, išbandykite toliau nurodytus veiksmus.

“Miele” buitinį prietaisą prijunkite per WPS, naudokite savo maršruto parinktuvą. Daugiau informacijos rasite savo “Miele” buitinio prietaiso naudojimo instrukcijoje.

Atkurkite gamyklinius “Miele” buitinio prietaiso tinklo nustatymus:

  • “Miele” buitinio prietaiso meniu pasirinkite “Miele@home” arba Jungimas prie tinklo.

  • Pasirinkite meniu Atkurti.

    Daugiau informacijos apie tinklo nustatymų atkūrimą rasite savo “Miele” buitinio prietaiso naudojimo instrukcijoje.

  • Palaukite 15 minučių.

“Miele” buitinis prietaisas pašalinamas iš senos naudotojo paskyros ir gali būti priskirtas naujai bei iš naujo prijungtas prie tinklo.

“Miele” buitinį prietaisą iš naujo pridėkite prie “Miele” programėlės.

Yra techninė problema.

Jeigu sutrikimas ir toliau išlieka, susisiekite su “Miele” klientų aptarnavimo skyriumi arba užsisakykite remonto terminą internetu.

Naudojimo instrukcijų paieška

Naudojimo instrukcijų paieška

Čia rasite savo „Miele“ prietaiso naudojimo instrukcijas
Raskite savo vadovą
Rezervuokite meistrą

Rezervuokite meistrą

Mielai priimsime remonto rezervaciją internetu arba telefonu
Suplanuokite vizitą
Susisiekite su mumis

Susisiekite su mumis

Apsilankykite mūsų puslapyje „Susisiekite su mumis“, kur rasite įvairius kreipimosi į mus būdus.
Susisiekite su mumis