Pagalba dėl jūsų

Programėlė

Programėlė

Prietaisai nerodomi programėlėje

“Miele” prietaisai nėra rodomi “Miele” programėlėje.

Savo mobiliuosiuose galiniuose įrenginiuose sukūrėte skirtingas naudotojų paskyras.

Savo namų tinkle naudojate kelis mobiliuosius galutinius įrenginius (išmaniuosius telefonus, planšetinius kompiuterius).

Visuose mobiliuosiuose galiniuose įrenginiuose prisijunkite su ta pačia naudotojo paskyra.

Neišsami elektroninė specifikacijų lentelė (gamyklinis numeris).

Kad galima būtų patikrinti buitinio prietaiso elektroninę specifikacijų lentelę, išmanusis telefonas / planšetinis kompiuteris per “Access-Point” (tinkamas WLAN) turi būti sujungtas su “Miele” buitiniu prietaisu. Atsižvelgiant į buitinį prietaisą, įrangą ir programinės įrangos būseną, valdymo meniu gali skirtis.

Paleiskite “Miele” buitinio prietaiso “Access-Point”. Išbandykite vieną toliau nurodytų galimybių.

  • 1 galimybė.

    • Pasirinkti Nustatymai > “Miele@home” > įdiegti > Prisijungimo būdas per programėlę.

    Rezultatas: “Miele” buitinis prietaisas 30 minučių įjungia tinkamą prieigos tašką (“Access-Point”).

  • 2 galimybė.

    • Atkurti modulį, žr. įrašą “Ryšio modulis XKM3100W – atlikti pakartotinį paleidimą ir atkurti gamyklinius nustatymus”.

    • Įjungti buitinį prietaisą.

    • Pasirinkti Nustatymai > Jungimas į tinklą įjungtas.

    Rezultatas: “Miele” buitinis prietaisas 30 minučių įjungia tinkamą prieigos tašką (“Access-Point”).

  • 3 galimybė.

    • Atkurti modulį, žr. įrašą “Ryšio modulis XKM3100W – atlikti pakartotinį paleidimą ir atkurti gamyklinius nustatymus”.

    Rezultatas: “Miele” buitinis prietaisas 30 minučių įjungia tinkamą prieigos tašką (“Access-Point”).

Pasirinkite Nustatymai > WLAN > “Miele” buitinio prietaiso WLAN.

  • Prietaiso WLAN pavadinimas visada yra: “Miele@home” prietaiso tipas, pavyzdžiui, “Miele@home-G7565 SCVi XXL-7”.

    Jeigu bus nurodytas neteisingas prietaiso tipas, elektroninė specifikacijų lentelė bus su klaidomis. Šiuo atveju elektroninę specifikacijų lentelę koreguoti gali klientų aptarnavimo skyriaus technikas. Kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo skyrių.

Ryšiui su prietaisu užmegzti naudokite specifikacijų lentelėje nurodytą serijos numerį.

Išjunkite ryšį su “Access-Point” prietaisu, taip pat galite ištrinti arba ignoruoti “Access-Point”.

Atlikite pakartotinę modulio atstatą, žr. įrašą “Ryšio modulis XKM3100W – nauja paleistis ir gamyklinių nustatymų atkūrimas”.

Buvo atlikta kliento duomenų korekcija.

Išsiregistruokite iš “Miele” programėlės.

Su savo prieigos duomenimis dar kartą užsiregistruokite “Miele” programėlėje.

Namų tinklo atpažinimo kodas (“Group-ID”) netinka kitiems prietaisams jūsų naudotojo paskyroje.

Atkurkite prietaiso tinklo nustatymus.

Iš naujo prijunkite prietaisą prie tinklo (“pairen”).

Naudojimo instrukcijų paieška

Naudojimo instrukcijų paieška

Čia rasite savo „Miele“ prietaiso naudojimo instrukcijas
Raskite savo vadovą
Rezervuokite meistrą

Rezervuokite meistrą

Mielai priimsime remonto rezervaciją internetu arba telefonu
Suplanuokite vizitą
Susisiekite su mumis

Susisiekite su mumis

Apsilankykite mūsų puslapyje „Susisiekite su mumis“, kur rasite įvairius kreipimosi į mus būdus.
Susisiekite su mumis