Bendrosios 125-ojo jubiliejaus reklaminės kampanijos prekybos ir paslaugų teikimo sąlygos

  

Akcijos laikotarpis

Bendra 125 metų reklamos kampanija su akcijoje dalyvaujančiais modeliais (“125 Edition” ir “125 Gala Edition”) ir 125 mėnesių garantijos pratęsimu tęsiasi laikotarpiu nuo 2024 m. sausio 1 dienos iki 2025 m. rugsėjo 30 dienos[bendrąjį akcijos laikotarpį nustato kiekviena pardavimo bendrovė atskirai]
Atsižvelgiant į gaminių kategoriją, gali skirtis reklaminės akcijos pradžia.

Nemokamų priedų kupono panaudojimas

125 akcijoje dalyvaujantiems modeliams, prie kurių pridedami nemokami priedai (žr. atitinkamus gaminių duomenų puslapius), dovanų kuponas yra prietaiso pakuotėje. Kuponą panaudoti galima “Miele” interneto parduotuvėje [arba “Miele” “In-App Store”]. Pristatymas Lietuvoje. Negalima iškeisti į grynuosius pinigus. Vienam užsakymui galioja tik vienas dovanų kuponas. Negalioja su kitomis akcijomis. Draudžiama perparduoti. Atitinkamas dovanų kupono galiojimo terminas nurodytas ant paties kupono.

 

Nemokama 125 savaičių papildoma garantija

Nemokama papildoma 125 savaičių garantija taikoma tik akcijoje dalyvaujantiems “125 Gala Edition” modeliams. ​

Dovanų kuponas arba skrajutė su garantijos pratęsimo aktyvinimo informacija rasite savo prietaiso pakuotėje. Nuskaitykite QR kodą ir vadovaukitės pateiktomis nuorodomis.  ​

Papildoma garantija įsigalioja iš karto pasibaigus “Miele” 2 metų garantijai ir pratęsia ją dar 125 savaitėmis. Atkreipkite dėmesį, kad garantiją turite suaktyvinti savo “Miele” programėlėje per 30 dienų nuo prietaiso įsigijimo. Suderinama su mobiliuoju galiniu įrenginiu (minimalūs reikalavimai nurodyti “App Store”). Papildomas skaitmeninis “Miele & Cie. KG”. Visas išmaniąsias programėles palaiko “Miele@home” sistema. Funkcijų apimtis gali skirtis, atsižvelgiant į modelį ir šalį.

Galioja 125 savaičių garantijos pratęsimo sutarties sąlygos. Išsamios sutarties sąlygos pateiktos toliau. ​

Dėkojame, kad suaktyvinote savo nemokamą 125 savaičių papildomą garantiją! Papildoma garantija įsigalioja iš karto pasibaigus “Miele” 2 metų garantijai ir pratęsia ją dar 125 savaitėmis.

125 savaičių garantijos pratęsimui taikomos šios sutarties sąlygos, kartu su teisės aktais numatytomis teisėmis nustačius trūkumus ir jų neribojant. Šių teisės aktais numatytų teisių naudojimas yra nemokamas.

1. Paslaugų teikimo trukmė ir pradžia

1.1 “Miele” [pardavimo bendrovės šalies pavadinimas ir adresas] suteikia prietaisui dviejų metų garantiją, skaičiuojant nuo pirkimo datos. Suteikdama papildomą 125 savaičių garantiją “Miele” [pardavimo bendrovės šalies pavadinimas] prisiima remonto išlaidas ateinančias 125 savaites iš karto pasibaigus garantiniam laikotarpiui. Galiojimo laikotarpis nurodytas sertifikato pirmajame lape.

1.2 Sutarties dokumentas siunčiamas elektroniniu paštu.

1.3 Prietaiso remontas ir atliktas dalių keitimas neturi įtakos sutarties galiojimo laikotarpio pratęsimui.

 

2. Sąlygos

2.1 Prietaisas buvo įsigytas iš įgalioto prekybos atstovo arba tiesiogiai iš “Miele” ES šalyje (išskyrus Airiją) arba Šveicarijoje.

2.2 Garantijos pratęsimo įsigijimo momentu prietaiso buvimo vieta yra [pardavimo bendrovės šalies pavadinimas].

2.3 Sertifikatas galioja tik vienam “Miele” prietaisui ir negali būti perkeliamas kitiems prietaisams.

2.4 Pasikeitus prietaiso savininkui arba savininkui pakeitus gyvenamąją vietą, apie tai būtina informuoti “Miele”, kad sertifikatas liktų galioti.

2.5 Papildoma 125 savaičių garantija nemokamai suteikiama pažymėtiems “125 Gala Edition” modeliams. Garantiją turite suaktyvinti savo “Miele” programėlėje per 30 dienų nuo prietaiso pirkimo. “Miele” programėlė yra papildoma skaitmeninė “Miele & Cie. KG” paslauga.

2.6 Su garantijos pratęsimu susijusios paslaugos teikiamos tik ES šalyse, Jungtinėje Didžiosios Britanijos ir Šiaurės Airijos Karalystėje, Šveicarijoje ir Norvegijoje.

2.7 Su garantijos pratęsimu susijusias paslaugas gali teikti tik “Miele” klientų aptarnavimo skyrius arba “Miele” [pardavimo bendrovės šalies pavadinimas] įgalioti klientų aptarnavimo skyriai. “Miele” techninės priežiūros skyrius pasiekiamas adresu miele.xy/service.

2.8 “Miele” prašymu būtina pateikti pirkimo sąskaitą ir sertifikatą.

2.9 Jeigu pagal garantijos pratęsimo sąlygas klientas negali pateikti pretenzijos, už remonto ir kitas suteiktas paslaugas (pvz., prietaiso patikrą) pagal galiojančius įkainius išrašoma sąskaita faktūra.

2.10 Prietaisą su sertifikatu leidžiama naudoti tik namų ūkio reikmėms.

 

3. Turinys ir apimtis

3.1 Prietaiso trūkumai neatlygintinai šalinami per tam tikrą nustatytą laikotarpį atliekant remontą arba pakeičiant paveiktas dalis. Šiuo tikslu patirtas išlaidas, pvz., transportavimo, kelių, darbo ir atsarginių dalių, prisiima “Miele” [pardavimo bendrovės pavadinimas]. Pakeistos dalys arba prietaisai pereina “Miele” nuosavybėn [pardavimo bendrovės pavadinimas].

3.2 Jeigu remontas yra nuostolingas arba neįmanomas, klientui perduodamas identiškas naujas prietaisas arba jo atitikmuo. Galimybė naują prietaisą prijungti prie jau esamos ryšio sistemos (sujungiamumas) arba kitų prietaisų nėra užtikrinama. Klientui pageidaujant, gali būti kompensuota tuo metu esama prietaiso vertė. Jeigu prietaiso vertė kompensuojama, šis sertifikatas nustoja galioti. Prietaiso keitimo atveju likusi sertifikato galiojimo trukmė perkeliama pakeistam prietaisui.

3.3 Garantijos pratęsimas neapima jokių papildomų pretenzijų “Miele” [pardavimo bendrovės šalies pavadinimas] dėl žalos atlyginimo, išskyrus tuos atvejus, kai “Miele” [pardavimo bendrovės šalies pavadinimas] įgalioto autorizuoto klientų aptarnavimo skyriaus veiksmai yra tyčiniai arba labai aplaidūs.

3.4 Eksploatacinių medžiagų ir priedų tiekimas neįeina į paslaugų apimtį.

 

4. Apribojimai

Garantijos pratęsimas netaikomas trūkumams ir gedimams šalinti, kurie atsirado dėl:

4.1 Netinkamo pastatymo arba įrengimo, pvz., nesilaikant galiojančių saugos nuostatų arba rašytinės naudojimo, įrengimo ir montavimo instrukcijos

4.2 Netinkamo naudojimo ir netinkamo valdymo arba prietaisui daromo per didelio neigiamo poveikio, pvz., naudojant netinkamas skalbimo ir (arba) plovimo priemones bei chemines medžiagas, taip pat dėl susikaupusių skysčių, statybinių dulkių arba dažų

4.3 Kitoje ES šalyje (išskyrus Airiją) arba Šveicarijoje įsigytam prietaisui taikomų skirtingų specifikacijų, dėl kurių prietaiso naudoti negalima arba tai daryti galima tik ribotai

4.4 Išorinių veiksnių, pvz., transportavimo pažeidimų, pažeidimų dėl susidūrimo arba smūgio, pažeidimų dėl klimatinio poveikio arba kitų gamtos reiškinių

4.5 Jeigu remonto arba keitimo darbus atliko ne “Miele” išmokyti ir įgalioti klientų aptarnavimo skyriai

4.6 Priedų sugadinimo, kurie neįeina į tiekimo komplektą ir neoriginalių “Miele” atsarginių dalių arba “Miele” nepatvirtintų priedų naudojimo

4.7 Stiklo skilimo arba neveikiančių apšvietimo priemonių

4.8 Srovės ir įtampos svyravimų, kurie viršija gamintojo nurodytas leidžiamos nuokrypos ribas arba jų nesiekia

4.9 Priežiūros ir valymo darbų nepaisymo, nurodytų naudojimo instrukcijoje

4.10 Su naudojimu susijusio ir natūralaus dėvėjimosi, kaip, pvz., mažėjančios akumuliatoriaus baterijų ir komponentų įkrovos, kurie, kaip nurodyta prietaiso naudojimo instrukcijoje, turi būti reguliariai keičiami visu naudojimo laikotarpiu.

 

5. Duomenų apsauga

Kad galėtų teikti priežiūros paslaugas, “Miele” renka ir tvarko asmens duomenis. Išsamesnė informacija apie duomenų tvarkymą pateikta privatumo politikoje, su kuria galite susipažinti [nuoroda į duomenų apsaugą – miele.xy/legal/privacy].

 

6. Sutarties atsisakymo instrukcija

Sutarties atsisakymo teisė

Turite teisę atsisakyti šios sutarties ir nenurodyti priežasties per keturiolika dienų.

Sutarties atsisakymo laikotarpis yra keturiolika dienų nuo sutarties pasirašymo dienos.

Norėdami pasinaudoti savo sutarties atsisakymo teise, turite mus (šalies pardavimo bendrovė, adresas, telefono numeris, faksas ir elektroninio pašto adresas) informuoti apie savo sprendimą atsisakyti sutarties pateikiant nedviprasmišką paaiškinimą (pvz., išsiunčiant laišką paštu, faksu arba elektroniniu paštu). Galite pasinaudoti pridėtu atsisakymo formos pavyzdžiu, tačiau tai nėra privaloma.

Atsisakymo laikotarpiui užtikrinti pakanka, kad pranešimas apie sutarties atsisakymą būtų išsiųstas dar nepasibaigus sutarties atsisakymo galiojimo terminui.

Atsisakymo pasekmės

Sutarties atsisakymo atveju visi jūsų atlikti mokėjimai, įskaitant pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, atsiradusias atsisakius mūsų siūlomo ekonomiško standartinio pristatymo ir pasirinkus kitą pristatymo būdą), jums bus sugrąžinti vėliausiai per keturiolika dienų, skaičiuojant nuo pranešimo apie šios sutarties atsisakymą gavimo dienos.

Šiam grąžinimui naudosime tą patį mokėjimo būdą, kurį naudojote atlikdami ankstesnes finansines operacijas, išskyrus atvejus, jeigu buvo susitarta kitaip; nebus taikomi jokie su šiuo grąžinimu susiję papildomi mokesčiai.

Jeigu pageidavote, kad paslaugos būtų pradėtos tiekti sutarties atsisakymo laikotarpiu, turėsite sumokėti mums atitinkamą sumą, kuri atitinka sutartyje numatytų ir iki pranešimo apie pasinaudojimą teise nutraukti šią sutartį įteikimo mums momento suteiktų paslaugų dalį, palyginti su visa sutartyje numatytų paslaugų apimtimi.

 

Atsisakymo formos pavyzdys

(Jeigu norite atsisakyti sutarties, užpildykite šią formą ir atsiųskite mums.)

– Šalies pardavimo bendrovė, adresas, telefono numeris, faksas ir el. pašto adresas

– Šiuo pareiškimu aš ir (arba) mes (*) nutraukiu (-iame) su manimi ir (arba) mumis (*) sudarytą toliau nurodytų paslaugų teikimo sutartį

– Užsakymo data (*) ir (arba) gavimo data (*)

– Naudotojo pavardė

– Naudotojo adresas

– Naudotojo parašas (tik jeigu pranešimas popierine forma)

– Data

(*) Nereikalingus išbraukti.

 

125 mėn. garantijos pratęsimas

125 mėn. garantijos pratęsimas (10 m. ir 5 mėn.) yra mūsų papildomas pasiūlymas, kurį galite įsigyti internetu. 125 mėn. apima 10 m. ir 5 mėn., įskaitant 2 metų “Miele” suteikiamą garantinę priežiūra. Šis pasiūlymas galioja visu reklaminės kampanijos laikotarpiu, kuris tęsiasi nuo 2024 m. sausio pradžios iki 2025 m. rugsėjo pabaigos. Pasiūlymas galioja tik didiesiems buitiniams prietaisams; pasiūlymas netaikomas šiems gaminiams: dulkių siurbliams, automatiniams kavos aparatams (CVA ir CM), “MasterCool”, “Ranges” ir kombinuotoms garinėms orkaitėms. ​

Galioja garantijos pratęsimo sutarties sąlygos. Išsamios sutarties sąlygos pateiktos toliau.

Garantijos pratęsimui taikomos šios sutarties sąlygos, kartu su teisės aktais numatytomis teisėmis nustačius trūkumus ir jų neribojant. Naudotis šiomis numatytomis teisėmis galima nemokamai.

1. Paslaugų teikimo trukmė ir pradžia

1.1 “Miele” [pardavimo bendrovės šalies pavadinimas ir adresas] suteikia prietaisui dviejų metų garantiją, skaičiuojant nuo pirkimo datos. Pasibaigus šiam “Miele” garantinės priežiūros laikotarpiui “Miele” [pardavimo bendrovės šalies pavadinimas] siūlo garantijos pratęsimą ir prisiima remonto išlaidas ateinančius vienerius, 3 arba 8 metus. 125 mėnesių garantijos pratęsimas pailgina 2 metų garantinę priežiūrą dar 8 metais ir 5 mėnesiais. Galiojimo laikotarpis nurodytas sertifikato pirmajame lape.

1.2 Garantijos pratęsimo sutartis kas dvylika (12) mėnesių automatiškai pratęsiama vieneriems metams iki daug. 10 metų nuo pirkimo datos. Paskui sutartis automatiškai nustoja galioti. Sutarties nutraukimas raštu galimas ne vėliau negu likus vienam mėnesiui iki vienerių metų laikotarpio pabaigos, skaičiuojant nuo pirmosios galiojimo / pratęsimo dienos. Automatinis pratęsimas įsigalioja klientui laiku apmokėjus pratęsimo pradžioje siunčiamą sąskaitą.

1.3 Visu galiojimo laikotarpiu penkerių (5) metų garantija gali būti pratęsiama iki dešimties (10) metų. Papildomą 125 savaičių garantiją visu garantiniu laikotarpiu galima pratęsti iš viso iki (dešimties) metų. Tokiu atveju kreipkitės į “Miele” klientų aptarnavimo skyrių.

1.4 “Miele” turi teisę bet kada atlikti kainų pakeitimus. Įsigijus garantijos pratęsimą ateinantiems metams galioja sutarties sudarymo metu kainoraštyje nurodytos kainos. Kainų pokyčiai matomi metinėje sąskaitoje. Išankstinė rašytinė informacija neteikiama. Jeigu sąskaita apmokama laiku, tai traktuojama kaip sutikimas su kainos pakeitimu. Negavus apmokėjimo, garantija nepratęsiama. Visos kainos nurodytos su teisės aktais numatytu pridėtinės vertės mokesčiu.

1.5 Sutarties dokumentas siunčiamas elektroniniu paštu.

1.6 Prietaiso remontas ir atliktas dalių keitimas neturi įtakos sutarties galiojimo laikotarpio pratęsimui.

 

2. Sąlygos

2.1 Prietaisas buvo įsigytas iš įgalioto prekybos atstovo arba tiesiogiai iš “Miele” ES šalyje, Jungtinėje Didžiosios Britanijos ir Šiaurės Airijos Karalystėje, Šveicarijoje arba Norvegijoje.

2.2 Garantijos pratęsimo įsigijimo momentu prietaiso buvimo vieta yra [pardavimo bendrovės šalies pavadinimas].

2.3 Sertifikatas galioja tik vienam “Miele” prietaisui ir negali būti perkeliamas kitiems prietaisams.

2.4 Pasikeitus prietaiso savininkui arba savininkui pakeitus gyvenamąją vietą, apie tai būtina informuoti “Miele”, kad sertifikatas liktų galioti.

2.5 Sertifikatas turi būti užregistruotas ir išduotas dvejų metų prietaiso garantiniu laikotarpiu. Pratęsti garantiją dar vieneriems metams galima jeigu prietaisas ne senesnis negu 10 metų, “Miele” techninės priežiūros skyriui atlikus techninę priežiūrą.

2.6 Su garantijos pratęsimu susijusios paslaugos teikiamos tik ES šalyse, Jungtinėje Didžiosios Britanijos ir Šiaurės Airijos Karalystėje, Šveicarijoje ir Norvegijoje.

2.7 Su garantijos pratęsimu susijusias paslaugas gali teikti tik “Miele” klientų aptarnavimo skyrius arba “Miele” [pardavimo bendrovės šalies pavadinimas] įgalioti klientų aptarnavimo skyriai. “Miele” techninės priežiūros skyrius pasiekiamas adresu miele.xy/service.

2.8 “Miele” prašymu būtina pateikti pirkimo sąskaitą ir sertifikatą.

2.9 Jeigu pagal garantijos pratęsimo sąlygas klientas negali pateikti pretenzijos, už remonto ir kitas suteiktas paslaugas (pvz., prietaiso patikrą) pagal galiojančius įkainius išrašoma sąskaita faktūra.

2.10 Prietaisą su sertifikatu leidžiama naudoti tik namų ūkio reikmėms.

2.11 Garantijos pratęsimas netaikomas automatiniams kavos aparatams, “ProfiLine” indaplovėms, “Kleine Riesen” ir “Miele Professional” prietaisams. Šiems prietaisams taikomi specialieji priežiūros pasiūlymai.

 

3. Turinys ir apimtis

3.1 Prietaiso trūkumai neatlygintinai šalinami per tam tikrą nustatytą laikotarpį atliekant remontą arba pakeičiant paveiktas dalis. Šiuo tikslu patirtas išlaidas, pvz., transportavimo, kelių, darbo ir atsarginių dalių, prisiima “Miele” [pardavimo bendrovės pavadinimas]. Pakeistos dalys arba prietaisai pereina “Miele” nuosavybėn [pardavimo bendrovės pavadinimas].

3.2 Jeigu remontas yra nuostolingas arba neįmanomas, klientui perduodamas identiškas naujas prietaisas arba jo atitikmuo. Galimybė naują prietaisą prijungti prie jau esamos ryšio sistemos (sujungiamumas) arba kitų prietaisų nėra užtikrinama. Klientui pageidaujant, gali būti kompensuota tuo metu esama prietaiso vertė. Jeigu prietaiso vertė kompensuojama, šis sertifikatas nustoja galioti. Prietaiso keitimo atveju likusi sertifikato galiojimo trukmė perkeliama pakeistam prietaisui.

3.3 Garantijos pratęsimas neapima jokių papildomų pretenzijų “Miele” [pardavimo bendrovės šalies pavadinimas] dėl žalos atlyginimo, išskyrus tuos atvejus, kai “Miele” [pardavimo bendrovės šalies pavadinimas] įgalioto autorizuoto klientų aptarnavimo skyriaus veiksmai yra tyčiniai arba labai aplaidūs.

 

3.4 Eksploatacinių medžiagų ir priedų tiekimas neįeina į paslaugų apimtį.

 

4. Apribojimai

Garantijos pratęsimas netaikomas trūkumams ir gedimams šalinti, kurie atsirado dėl:

4.1 Netinkamo pastatymo arba įrengimo, pvz., nesilaikant galiojančių saugos nuostatų arba rašytinės naudojimo, įrengimo ir montavimo instrukcijos

4.2 Netinkamo naudojimo ir netinkamo valdymo arba prietaisui daromo per didelio neigiamo poveikio, pvz., naudojant netinkamas skalbimo ir (arba) plovimo priemones bei chemines medžiagas, taip pat dėl susikaupusių skysčių, statybinių dulkių arba dažų

4.3 Kitoje ES šalyje, Jungtinėje Didžiosios Britanijos ir Šiaurės Airijos Karalystėje, Šveicarijoje arba Norvegijoje įgytam prietaisui būdingos skirtingos specifikacijos, dėl kurių prietaiso naudojimas yra negalimas arba galimas su tam tikrais apribojimais

4.4 Išorinių veiksnių, pvz., transportavimo pažeidimų, pažeidimų dėl susidūrimo arba smūgio, pažeidimų dėl klimatinio poveikio arba kitų gamtos reiškinių

4.5 Jeigu remonto arba keitimo darbus atliko ne “Miele” išmokyti ir įgalioti klientų aptarnavimo skyriai

4.6 Priedų sugadinimo, kurie neįeina į tiekimo komplektą ir neoriginalių “Miele” atsarginių dalių arba “Miele” nepatvirtintų priedų naudojimo

4.7 Stiklo skilimo arba neveikiančių apšvietimo priemonių

4.8 Srovės ir įtampos svyravimų, kurie viršija gamintojo nurodytas leidžiamos nuokrypos ribas arba jų nesiekia

4.9 Priežiūros ir valymo darbų nepaisymo, nurodytų naudojimo instrukcijoje

4.10 Su naudojimu susijusio ir natūralaus dėvėjimosi, kaip, pvz., mažėjančios akumuliatoriaus baterijų ir komponentų įkrovos, kurie, kaip nurodyta prietaiso naudojimo instrukcijoje, turi būti reguliariai keičiami visu naudojimo laikotarpiu.

 

5. 5. Duomenų apsauga

Kad galėtų teikti priežiūros paslaugas, “Miele” renka ir tvarko asmens duomenis. Išsamesnė informacija apie duomenų tvarkymą pateikta privatumo politikoje, su kuria galite susipažinti [nuoroda į duomenų apsaugą – miele.xy/legal/privacy].

 

6. Sutarties atsisakymo instrukcija

Sutarties atsisakymo teisė

Turite teisę atsisakyti šios sutarties ir nenurodyti priežasties per keturiolika dienų.

Sutarties atsisakymo laikotarpis yra keturiolika dienų nuo sutarties pasirašymo dienos.

Norėdami pasinaudoti savo sutarties atsisakymo teise, turite mus (šalies pardavimo bendrovė, adresas, telefono numeris, faksas ir elektroninio pašto adresas) informuoti apie savo sprendimą atsisakyti sutarties pateikiant nedviprasmišką paaiškinimą (pvz., išsiunčiant laišką paštu, faksu arba elektroniniu paštu). Galite pasinaudoti pridėtu atsisakymo formos pavyzdžiu, tačiau tai nėra privaloma.

Atsisakymo laikotarpiui užtikrinti pakanka, kad pranešimas apie sutarties atsisakymą būtų išsiųstas dar nepasibaigus sutarties atsisakymo galiojimo terminui.

Atsisakymo pasekmės

Sutarties atsisakymo atveju visi jūsų atlikti mokėjimai, įskaitant pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, atsiradusias atsisakius mūsų siūlomo ekonomiško standartinio pristatymo ir pasirinkus kitą pristatymo būdą), jums bus sugrąžinti vėliausiai per keturiolika dienų, skaičiuojant nuo pranešimo apie šios sutarties atsisakymą gavimo dienos.

Šiam grąžinimui naudosime tą patį mokėjimo būdą, kurį naudojote atlikdami ankstesnes finansines operacijas, išskyrus atvejus, jeigu buvo susitarta kitaip; nebus taikomi jokie su šiuo grąžinimu susiję papildomi mokesčiai.

Jeigu pageidavote, kad paslaugos būtų pradėtos tiekti sutarties atsisakymo laikotarpiu, turėsite sumokėti mums atitinkamą sumą, kuri atitinka sutartyje numatytų ir iki pranešimo apie pasinaudojimą teise nutraukti šią sutartį įteikimo mums momento suteiktų paslaugų dalį, palyginti su visa sutartyje numatytų paslaugų apimtimi.

 

Atsisakymo formos pavyzdys

(Jeigu norite atsisakyti sutarties, užpildykite šią formą ir atsiųskite mums.)

– Šalies pardavimo bendrovė, adresas, telefono numeris, faksas ir el. pašto adresas

– Šiuo pareiškimu aš ir (arba) mes (*) nutraukiu (-iame) su manimi ir (arba) mumis (*) sudarytą toliau nurodytų paslaugų teikimo sutartį

– Užsakymo data (*) ir (arba) gavimo data (*)

– Naudotojo pavardė

– Naudotojo adresas

– Naudotojo parašas (tik jeigu pranešimas popierine forma)

– Data

(*) Nereikalingus išbraukti.

To top of page