Apie mus
Yra daug priežasčių pasirinkti “Miele”.
Mūsų prekių ženklo pažadas: “Immer Besser”


Žinome daugybę priežasčių, kodėl verta rinktis “Miele”. Nuo pat įkūrimo 1899 m. “Miele” lieka ištikima savo prekių ženklo koncepcijai – “Immer Besser”. Tai reiškia: darome viską, kad taptume “Immer Besser” už kitus ir siekiame tapti “Immer Besser”, negu esame. Mūsų klientams tai reiškia žinojimą, kad pasirinkę “Miele”, jie priėmė teisingą sprendimą – greičiausiai visam gyvenimui.

Puiki kokybė
Nesvarbu, ar tai būtų skalbyklės, dulkių siurbliai, ar virtuvės prietaisai: prieš pateikiant “Miele” prietaisus į rinką, būtina atlikti griežčiausius apkrovos ir patvarumo bandymus. Tai, kad “Miele” laikoma geriausiu pasirinkimu, įrodo ir daugybė aukščiausių bandymo organizacijos “Stiftung Warentest” įvertinimų.
“Miele” dizainas
Mūsų dizainas atspindi naujoves, vertę ir nesenstančią eleganciją. Jis formuoja žmonių ir gaminio santykį, pateisina lūkesčius, palengvina naudojimą ir sukuria pasitikėjimą. Daugybė apdovanojimų už išskirtinį gaminių dizainą rodo, kad “Miele” tai pavyksta itin sėkmingai.






Tvarumas
Saugoti asmenis ir aplinką, vykdyti verslą atsakingai, net ir ateities kartoms. Mums tai yra tvarumas. Tiksliau: energijos vartojimo efektyvumas ir išteklių tausojimas gaminiuose ir gamyboje, taip pat atsakomybė už darbuotojus ir visuomenę. “Miele” yra Vokietijos darnaus vystymosi apdovanojimo laureatė, JT pasaulinio susitarimo “Global compact” narė, pasirašiusi įvairovės chartiją “Charta der Vielfalt”.
REACH – informacija apie kritines medžiagas
Informacija apie kritines medžiagas pagal Europos reglamento 1907 / 2006 33 straipsnį.

Istorija
Dvi šeimos, viena įmonė: prieš 125 metus inžinierius Carlas Miele ir verslininkas Reinhard Zinkann įkūrė įmonę “Miele”, kuri iki šiol priklauso tik jų tiesioginiams palikuonims. Turėdami vienuolika darbuotojų, keturias tekinimo stakles ir gręžimo stakles, Miele ir Zinkann 1899 m. Herzebroke į rinką išleido pirmąsias pieno centrifugas ir sviesto gaminimo mašinas. Jų šūkis “Immer Besser” (liet. “Visada geriau”) apibūdina įmonę ir šiandien.

Buvimo vietos visame pasaulyje
Iš Rytų Vestfalijos į pasaulį: šiuo metu “Miele” turi savo atstovybes beveik 50 šalių / regionų ir importuotojus dar 50 rinkų.