Pagalba dėl jūsųNuotolinė paslauga
Nuotolinė paslauga

Visi kategorijos, susijusios su pagalba dėl Nuotolinė paslauga
- Ar galima atlikti įrenginio atstatą iki paskutinės programinės įrangos versijos prieš nuotolinį atnaujinimą, jeigu įrenginys po atnaujinimo neatitinka mano įsivaizdavimų?
- Ar galima nuotolinį atnaujinimą atlikti be prisijungimo prie tinklo / WLAN ryšio?
- Ar galima nuotolinį atnaujinimą paleisti per “Miele App” programėlę?
- Ar galima nutraukti nuotolinį atnaujinimą?
- Ar galiu naudotis įrenginiu, kol vyksta nuotolinis atnaujinimas?
- Įjungus prietaisą, pasirodys užklausa dėl nuotolinio naujinimo. Kaip galima išaktyvinti nuotolinį naujinimą?
- Įsigijau įrenginį su nuotolinio atnaujinimo funkcija. Kada ir kokiu būdu gausiu nuotolinio atnaujinimo funkciją?
- Kaip dažnai pasirodant rodiniui įrenginyje galima pasirinkti vėliau?
- Kaip ilgai trunka nuotolinis atnaujinimas?
- Kaip žinoti, kad galima naudoti nuotolinio atnaujinimo funkciją?
- Kas atsitinka, jeigu nuotolinio atnaujinimo metu nutrūksta elektros tiekimas arba įrenginys išjungiamas?
- Kas bus, jeigu įrenginio programa jau veikia?
- Kur rasti informacijos apie pakeitimus dėl nuotolinio atnaujinimo?
Naudojimo instrukcijų paieška
Čia rasite savo „Miele“ prietaiso naudojimo instrukcijas
Raskite savo vadovąSusisiekite su mumis
Apsilankykite mūsų puslapyje „Susisiekite su mumis“, kur rasite įvairius kreipimosi į mus būdus.
Susisiekite su mumis